Categorías
Boda

Casament solidari Mar&Mario

La Mar i el Mario havien planificat el seu casament abans de que arribés la pandèmia i tenien molt clar que volíen destinar el seu detall de casament a la investigació del càncer infantil. Va venir la covid i va trencar tots els seus plans, van haver de posposar el seu enllaç pel proper any 2021. Però malgrat tot van voler continuar fent la donació aquell any 2020 perquè com ells mateixos van dir: “els nens i joves que pateixen càncer no poden esperar”.

Flamencs d’esperança per la investigació del càncer infantil .

Tots els convidats del casament de la Mar i el Mario van tenir com a record aquest clauer 🦩que ens ajuda a seguir avançant en la recerca del càncer per als infants i joves malalts i les seves famílies.
Què sigueu molt feliços!
Moltes gràcies per comptar amb nosaltres ❤️

#personesambungrancor
#casamentssolidaris
#parellessolidaries
#iniciativessolidaries

….

Mar y Mario habían planificado su boda antes de que llegara la pandemia y tenían muy claro que querían destinar su detalle de boda para la investigación del cáncer infantil. Llegó la Covid y rompió todos sus planes, tuvieron que posponer su boda para el próximo año 2021. Pero a pesar de todo quisieron continuar haciendo la donación aquel año 2020 para que como ellos mismos dijeron: «los niños y jóvenes que sufren no pueden esperar”

Flamencos de esperanza para la investigación del cáncer infantil.

Todos los invitados de la boda de la Mar y el Mario tuvieron como recuerdo este flamenco 🦩 que nos ayuda a seguir avanzando en la investigación del cáncer para los niños y jóvenes enfermos y sus familias.
Que seáis muy felices! Muchas gracias por contar con nosotros ❤️

#bodassolidarias
#parejassolidarias
#iniciativassolidarias

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *